понеділок, 6 квітня 2020 р.

Завдання для дистанційного навчання 

з 6 квітня по 10 квітня

👍 Тисни на посилання, щоб дізнітися, де знаходяться завдання з математики та української мови:

👉https://olhakorobenko67.blogspot.com/p/blog-page_19.html

👉https://olhakorobenko67.blogspot.com/p/blog-page_64.html 


Тема тижня: 

«Світ рослин»


Стіна слів 







Орієнтовні запитання:


ü Якими бувають рослини?

ü Чи є рослини частиною живої природи?

ü Чи може існувати життя без рослин?

ü Для чого потрібні рослини?

ü Яка будова у рослин?

ü Що я можу зробити, щоб допомогти рослинам?

Цілі тижня:

1. Ознайомити дітей з різноманітністю рослинного світу.
2. Розширити уявлення учнів про рослини як частину живої природи.
3. Ознайомити учнів з найпоширенішими представниками рослинного світу: деревами, кущами, трав'янистими рослинами;
4. Формувати вміння розрізняти органи рослини, особливості життєдіяльності різних форм рослин;
5. Сприяти формуванню дослідницьких навичок, спостережливості. 
6. Сприяти вихованню дбайливого ставлення до природи рідного населеного пункту та регіону, а також всієї України; 
7. Продовжувати виховувати повагу до рідного краю, рослинного світу природи.

Наприкінці тижня учні:

• називають органи рослин;
• розрізняють дерева, кущі та трав'янисті рослини;
• розпізнають умови, необхідні для росту і розвитку рослин;
• розповідають про особливості життєдіяльності різних рослин;
• розрізняють дикорослі та культурні рослини;
• наводять приклади рослин рідного краю;
• розповідають про значення рослин для природи, людини;
• пояснюють, що вони можуть зробити, щоб зберегти рослиний світ рідного краю.є




      Під час конференції в ZOOM ви отримали завдання на тиждень: посадити цибулину, поливати, доглядати та спостерігати  за нею, а головне, обережно вимірювати лінійкою. Висновки зробимо у п'ятницю. 

        Бажаю успіхів!

Я досліджую світ (06.04.2020)


Уважно розглянь картинку. Дай відповіді та питання.
- Чи можна сказати, який місяць весни на ній зображено?
- Які ознаки допомагають нам це зробити?
- Вигляньте у віконечко!
- Чи схожа весна навколо нас на зображену на картині? Чим саме?
- Чи можуть рослини бути ознакою весняного місяця?
- Чи однаково виглядають рослини у різні весняні місяці?
 - Що роблять діти на картині?
- Хто кому допомагає?

Бесіда «Дерева, кущі, трави»

     «Одні рослини мають товсте стебло і ростуть такі високі. Інші — значно нижчі, але мають кілька тонких стовбурів, а також часто малють колючки. А найнижчі рослини досить малі, але мають м'яке і соковите стебло. Ви дізнаєтеся більше про всі ці групи рослин, переглянувши наступне відео»:


Запитання для обговорення:

Яку назву має стебло у дерев?
• Які рослини мають кілька досить міцних стебел?
• Яке стебло мають трав'янисті рослини?
 • На які групи поділяють рослини за тривалістю життя?
 • Якими за тривалістю життя є дерева?
• Чим ще дерева та кущі відрізняються від інших рослин?

Підсумок: «Дерева мають одне стебло — стовбур. У кущів багато невеликих стебел. Трав’янисті рослини мають м’які соковиті стебла».

Мовленнєва активність "Знаходимо рослини"
Анаграми
  • ВІКТИ 
  • ЕДРЕОВ 
  • ЩУК 
  • БУД 
  • СИЛЯТ 
  • РУБКИНЬ
  • БЯЛУОК 
  • ОНРЕЗ 
  • КОАР 
  • ЛИНАКА 
Після того, як відгадаєш усі слова,  намалюй одну з названих рослин, що найкраще втілює уявлення про рослинний світ. Поясни свій вибір і склади коротку розповідь. Запиши перші три слова та познач голосні та приголосні звуки.

Пригадай правила поведінки вдома та серед природи


Я досліджую світ (07.04.2020)

 Робота з ребусом:

Розгадай ребус. Дізнайся, яка лікарська рослина заховалася. Дізнайся про неї та розкажи батькам.



Прочитай скоромовки. Навчися швидко, чітко та правильно вимовляти слова.

Їла Марина малину. 
*** 
Босий хлопець сіно косить, 
Роса росить ноги босі.
*** 
Бабин біб розцвів у дощ — 
Буде бабі біб у борщ.
***  
На возі коза, під возом лоза.
*** 
На дворі трава, на траві дрова.
*** 
Пиляв Пилип поліна з лип, притупив пилку Пилип. 
*** 
Семен сіно віз — не довіз: 
Лишив сани — узяв віз. 

*** 

Знайди назву рослини за схемою



Прочитайте оповідання «Мальва і Хатня Квітка»


 «Всі рослини  умовно поділяються на дві великі групи:

• Дикорослі рослини, які не потребують особливого догляду. Вони можуть рости де завгодно, в залежності від того, куди впало насіннячко, з якого в подальшому виросла рослина.

• Культурні рослини, які вирощує людина і за якими вона постійно доглядає. Вони ростуть в садах, городах, парках, скверах». 
Пропоную послухати наступне оповідання, щоб дізнатися більше про життя дикорослих і культурних рослин».


«Мальва і Хатня Квітка»

Під хатою росла Мальва. Вона була струнка та висока. Її рожевій квітці захотілося якось заглянути у вікно: що там? За склом стояв маленький горщик, у ньому — зелена стеблинка, на якій була рожева квіточка. Така, як і в Мальви, тільки дрібненька. Мальва питає:

 — Ти хто?

— Я Хатня Квітка, — почулося з вазона.

— Як же ти  живеш у хаті? – здивувалась Мальва. — Там же немає ні сонця, ні дощу

— Мене щодня поливають, мої листочки миють… — стала розповідати Хатня Квітка. — Я живу багато років. Я пам’ятаю багато зим. Ти восени гинеш, а я й далі живу…



Мальва

Мальва слухала, слухала, а тоді й питає: — А ти знаєш, що таке ранковий вітерець? — Ні, не знаю— каже Хатня Квітка. — А що це таке? 

Ехмея

Мальва співчутливо глянула на Хатню Квітку, похитала рожевою голівкою і сказала: — Краще жити лише до осені, але знати, що таке ранковий вітерець.

Запитання для обговорення:
• Між ким відбувалася розмова?

• Якими рослинами є головні герої оповідання: деревами, кущами чи трав'янистими рослинами?

• Хто кому співчуває? Чому?

• Яка квітка є більш щасливою, на вашу думку? Чому?


Підсумок:
 «Дикоросла Мальва — щаслива. Вона любить сонце, бо воно її зігріває, і дощ, бо він її напуває, і ранковий вітерець, що пестить її рожеву квітку. Але Хатня квітка, яка є культурною рослиною, теж щаслива,  — за нею доглядають: її поливають, пересаджують, з нею розмовляють, її люблять. Культурні рослини виростила людина, а дикі — виросли самі».

Я досліджую світ (08.04.2020)

Відгадай та спиши дві загадки у зошит.
Під землею птиця кубло звила і яєць нанесла.
♥♥♥
Сидить баба на грядках вся закутана в хустках.
♥♥♥
На сонечко я схоже і сонечко люблю, до нього повертаю голівоньку свою.
♥♥♥
Взимку спить, а влітку шумить.
♥♥♥
Взимку – як влітку, влітку – як взимку.
♥♥♥
Без рук, без ніг, без черева – залізе на дерево.
♥♥♥
Зубів не має, а кусає.
♥♥♥
Влітку виростають, а восени опадають.
♥♥♥
Червона, солодка, пахуча, росте низько, до землі близько.
♥♥


Розв'яжи задачі та запиши відповіді у зошит.


Перегляд відео "Життя яблуні"

Запитання для обговорення:

• Яку рослину ми побачили у відео?
• Це дерево, кущ чи трав'яниста рослина?
• Як від яблуні утворилося нове дерево?
• Що допомагало молодому деревцю швидше вирости?
 • Як змінювалося дерево у різні пори року?
• Яких тварин ми побачили у відео?
• Як вони допомагали яблуні рости та розвиватися?
Підсумок: «Жива природа пов'язана з неживою. Для життя рослинам потрібні вода, ґрунт і сонячне світло. Також рослини пов'язані з тваринами, наприклад, птахи їдять плоди і допомагають розносити насіння, бджоли запилюють квіти та ін».

Мультфільми про рослинний світ

Пісня про кульбабу
За світом рослин дуже цікаво спостерігати. Щоб проілюструвати цю думку, пропоную переглянутианімовану пісеньку про кульбабу, яка росла в садку. Спробуй заспівати цю пісню.

Я досліджую світ (09.04.2020)

Дізнайся, яку будову мають рослини. Дай відповіді на питання.

Запитання для обговорення:

• Які рослини ми побачили у відео?
• Які з них є деревами, а які — трав'янистими рослинами?
• Як називають одним словом частини
рослин?
• Які органи мають рослини? Знайдіть їх на малюнку • Навіщо рослині корінь?
• Для чого рослині потрібне стебло? • Навіщо рослині потрібне листя?
• Для чого потрібна квітка?
• Який орган рослини є найважливішим?
Підсумок: «Всі рослини мають корінь, стебло, листя, квітку, плід і насіння. Всі органи для рослини є дуже важливими. Корінням рослина закріплюється у ґрунті, дістає з нього воду і поживні речовини. Стебло тримає листя і квітку, по ньому надходять поживні речовини. Листям рослина ловить сонячне проміння,  дихає. У квітці  утворюються плоди і насіння, з яких потім виросте нова рослина».

Бережіть рослини


 «Сьогодні ви переконаєтеся, що рослини — це живі організми. Тому вони також потребують поваги до себе».  Перегляньте відео  щодо впливу дотиків на ріст рослин. Поясніть, що чому не варто рвати та ламати рослини, а й бажано взагалі їх не торкатися без потреби:



Запитання для обговорення: 
• Яку рослину було використано у досліді? 
• Яка з двох зразків рослин виросла більшою? 
Підсумок: «Рослина, якої часто торкаються, гірше росте».

Прочитай. Ти дізнаєшся багато цікавої інформації про рослини.




Я досліджую світ (10.04.2020)

З кубиків Лего створи будь-яку рослину, а ми спробуємо відгадати назву.








Немає коментарів:

Дописати коментар