пʼятницю, 3 квітня 2020 р.

Виконання творчих завдань під час карантину

 у період з 30 березня по 3 квітня

Щоб побачити більше робіт, тисни на посилання:



                                                    Рубенко Анастасія

 Єфремова Софія



                                              Ткачова Софія


 Кравець Ілля        


Меленчук Павло




вівторок, 31 березня 2020 р.

Шановні батьки та учні!

    Запрошую Вас взяти участь у конференції, яка відбудеться у додатку Zoom.

Тема: Використання додатку Zoom у дистанційному навчанні учнів

Початок: 31 березня 2020 о 18:00 

Підключитися до конференції  Zoom:


https://us04web.zoom.us/j/263560171?pwd=Q1NVZ0p6TU95RXY1U1NxTmd0aVFiZz09


Ідентифікатор конференції: 263 560 171
Пароль: 014208



понеділок, 30 березня 2020 р.

Завдання для дистанційного навчання 

з 30 березня по 3 квітня

👍 Тисни на посилання, щоб дізнітися, де заховалися цікаві завдання з математики та української мови:

👉 https://olhakorobenko67.blogspot.com/p/blog-page_19.html

👉https://olhakorobenko67.blogspot.com/p/blog-page_64.html

 

Тема тижня:


Стіна слів 





Бесіда «Їмо, щоб жити»

  • Чи любите ви їсти?
  • Як ви гадаєте, навіщо ми їмо?
  • Яка користь від їжі?
  • Чи будь-яка їжа корисна для людини?
  • Чи вся їжа смачна? А може смачна їжа бути шкідливою?
  • Як ви гадаєте, чому варто обмежувати вживання смачної, але не надто корисної їжі?
  • Які емоції викликає у вас процес вживання їжі?
  • Як ви гадаєте, скільки разів на день потрібно їсти, а скільки води потрібно випивати?
  • Що, крім енергії та сил, має давати нам їжа?

Мовленнєва активність «Цікава їжа»

Скоромовки про їжу та харчування

Вивчи дві скоромовки і розкажи їх батькам:

Черепаха чаплю ввечері
Пригощала чаєм з печивом.
****
Горох у городі виріс небувалий
Горобці город пограбували.
****
Миші в шафі шаруділи
Шість шарфів шерстяних з`їли.
****
Ведмедику-ледащо,
Вліз на пасіку нащо?
Буду джмеликом дзизчати,
Буду меду куштувати.
****
А дідусь Опанас
Нам купив ананас.
Тож приходьте до нас –
Почастуємо вас.
****
Мавпенятко мовить: «Мамо,
Масла, моркви, маку мало.
Миска, мамочко, мілка,
Мало містить молока».
****
Сторож на баштані кріт
Якось зготував обід.
Лиш зачувши про обід,
До крота примчався кіт.
Кіт і кріт посмакували,
Кіт і кріт порозмовляли,
Трішки кіт і кріт поспали..
Лихо! Кавуни покрали!

 Робота з ребусами:

Розгадай ребуси. Запиши слова відгадки у зошит. Познач голосні та приголосні звуки.

Обговорення «Що ми знаємо про їжу?»
           Створення ментальної карти «Їжа мені дає …»
 

Формування поняття «Шкідлива  їжа»

          1) Бесіда
           Є чимало смачної їжі, яка шкідлива для дитячого організму.

Дидактична гра «Корисна та шкідлива їжа»

  2) Обговорення матеріалів стенду «Шкідливий цукор»   

Розглянь картинку і дізнайся, скільки цукру містять твої улюблені напої. 


Гірка правда про солодкі напої : 24:08:2019 - te.20minut.ua

3) Обговорення життєвих ситуацій
                      1. На обід Марійка їсть борщ із сметаною, салат із свіжої капусти з петрушкою та кріпом, приправлений олією, гречану кашу з котлетою з курятини (на пару), хліб, компот із сіжих фруктів.
                      2. На обід Оленка їсть оселедець, смажену картоплю з кетчупом,   солоний огірок, білий хліб, два тістечка із заварним кремом, газований напій.
Дай відповіді на питання та розкажи їх своїм батькам: 
                      – Хто з дівчаток харчується правильно?
                      – Що ви порадите Оленці?

Формування поняття «корисна їжа»
1)     «Абетка корисних продуктів» 
                        А – абрикос, ананас, айва, авокадо, арахіс
                        Б – банан, бобові, базилік, буряк, баклажан, 
                        В – вода (негазована), виноград, варення, вінегрет,
                        Г – голубці, груші, горіхи, горох, галетне печиво, гарбуз,
                        Ґ – ґоґель-моґель 
                       Д – диня, джем, десерт (фруктово-ягідний)
                      Ж – желе, жовток
                       З – запіканка (сирна), заливне
                        І – ікра, імбир, інжир
                       Й – йогурт
                       К – каша, кефір, кисіль, компот, курятина, крільчатина,
                       Л – лимон, лайм, лаваш
                      М – молоко, малина, масло, морс, мед, манго, меліса,
                       Н – налісники (з сиром та фруктами)
                       О – омлет, огірки, ожина, олія, окрошка
                       П – помідор, петрушка, пастернак, персик, плов,
                        Р – риба, рагу (овочеве), ряжанка, родзинки, ревень
                       С – суниця, салат, слива, суп, смородина, сир, спаржа,
                       Т – томати, тефтелі 
                       У – узвар
                       Ф – фініки, фісташки
                       Х – хліб, хурма, холодець
                       Ц – цибуля, цукати
                       Ч – черешня, чай, чорниця, часник
                      Ш – шніцель (нежирний), шпінат
                      Щ – щербети (напої на основі соків), щі, шавель
                      Ю – юшка
                       Я – яблука, яловичина (нежирна), ягоди, язик (відварний)
 
2)Гра «Корисно-некорисно. Так чи ні?»
              1. Корисно об’їдатися цукерками та тістечками. 
              2. Ви повинні їсти 20 разів на день.
              3. Ви повинні вживати свіжу їжу, яка зберігає ваше здоров’я.
              4. Ви повинні їсти різноманітні продукти – м’ясо, рибу, молоко.
              5. Вам корисно їсти тільки вермішель.
              6. Ви повинні їсти більше овочів та фруктів.
              7. Корисно їсти багато солодкого.
              8. Необхідно випивати щодня 2 л води.
              9. Газовані напої добре втамовують спрагу.
            10. Не їжте солодке перед їжею – втратите апетит.
            11. Чорний хліб корисніший за білий.
            12. Щоб перебити апетит, можна зїсти яблуко чи апельсин.
            14. Фруктові соки кращі за лимонад.

Переглянь мультфільм: "Корисні підказки: Смачні та корисні продукти"

Куди зникає їжа?



                     Розглянь картинку та прочитай, з чого складається їжа.


Як харчуватися правильно: піраміда здорового харчування
 Прочитай цікаву інформацію про піраміду харчування. Спробуй самостійно розказати батькам.
Харчова піраміда – це простий гід, який допоможе дізнатися про здорове харчування, а також покаже, які саме продукти потрібні для нормальної життєдіяльності нашого організму. І найголовніше, у якому співвідношенні.
Піраміда складається з 4-х поверхів. 
Перший поверх, або основа піраміди. Злаки. Цільнозернові продукти: житній хліб, макарони з твердих сортів пшениці, неочищений рис, крупи. Продукти з цієї групи складають основу нашого харчування. Зернові культури є основним джерелом вуглеводів в організмі і відповідно основним джерелом нашої енергії. 
Другий поверх піраміди містить овочі та фрукти. Фрукти. Це відмінне джерело вітаміну С, який сприяє швидшому заживленню дрібних подряпин (а жодна дитина без них не росте), робить шкіру та слизові здоровішими, підтримує імунітет дитини. Також у фруктах міститься клітковина, яка просто необхідна для нормального травлення. Звісно що, найкраще вживати свіжі фрукти. Але підійдуть також сухофрукти, заморожені фрукти і консервовані. Ягоди. Овочі. У них також міститься клітковина. А також вітаміни, найголовнішим серед яких є вітамін А. Овочі темного кольору містять більше поживних речовин (броколі, морква, буряк). Набір овочів на день має бути різноманітним та різнокольоровим. 
Третій поверх – це білкові продукти. М’ясо, риба, яйця, боби, горіхи. М'ясо. Це: яловичина, курка, індичка, риба, свинина (але нежирна). Ця група містить залізо і білок, який робить наші м’язи сильними. Дитині слід вживати нежирне м’ясо, очищене від шкірки. Корисною є морська риба багата на жирні кислоти. Бекон, ковбаси у раціон дитини треба включати обмежено. Боби та горіхи. Молочні продукти (йогурти, кефір, сир). Ключовий інгредієнт тут кальцій, який необхідний для міцних кісток та зубів.
На четвертому поверсі розмістилися жири. Жири: вершкове та рослинне масло, солодощі, кондитерські вироби, газовані напої та десерти. Жири в організмі потрібні для багатьох біохімічних процесів і синтезу вітамінів. Але їх вміст у меню дитина повинен бути мінімальним.

Прочитай, як овочі впливають на твоє здоров'я


Виконай поробку: «Фруктово-ягідна  веселка»      

    – Використовувати можна пластилін, кольоровий папір або фарби.