Завдання для дистанційного навчання у період з 27 квітня по 30 квітня
👍 Тисни на посилання, щоб знайти завдання з математики та української мови:
👉 https://olhakorobenko67.blogspot.com/p/blog-page_19.html
👉https://olhakorobenko67.blogspot.com/p/21-24-21.htmlТема тижня:
Стіна слів
Проблемні запитання:
- Як з’являється веселка?
- Які кольори є у веселці?
- Що спільного між словами “веселка” та “весело”?
Завдання:
1.
Навчити спостерігати явища природи
та аналізувати результати спостережень.
2.
Формувати первинні уявлення
про світло і колір.
3.
Допомогти створити просту модель
веселки.
4.
Розвивати мислення, мовлення, уяву,
увагу, пам’ять, творчі здібності.
5.
Навчати висловлювати свою думку,
уважно слухати співрозмовника, взаємодіяти з однокласниками/однокласницями.
Очікувані результати:
- умови виникнення веселки;
- послідовність розташування кольорів веселки;
- створювати модель веселки;
- виконувати досліди та практичні роботи, пов’язані з райдугою;
- використовувати прийоми запам’ятовування кольорів веселки;
- краще розуміти зміст текстів про природу;
- уважно слухати одне одного в умовах безпосереднього спілкування.
Я досліджую світ (27.04.2020)
Прочитайте текст. Спробуйте його переказати.
Як з'являється веселка?
Після дощу,
поки маленькі краплі води ще втримуються потоками повітря, промені сонця
проходять крізь них, переломлюються, відбиваються й повертаються до нас під
кутом 42 градуси. Коли сонячні промені проходять крізь краплі, то світло
розкладається на кольори спектра від червоного до фіолетового.
Чим більші краплі води, тим яскравіший і насиченіший колір веселки. Двоє людей, що стоять поруч, не можуть побачити абсолютно однакову веселку, тому що розмір і щільність крапель у різних місцях не однакові. Поступово кількість і розмір крапельок зменшується; вони або випаровуються або падають на землю, - і веселка втрачає свою яскравість, а потому і зовсім зникає.
Звичайно, веселку можна побачити не лише після або під час дощу: вона утворюється біля водоспадів, фонтанів, на тлі кожної, зокрема й, штучно створеної завіси води.
Веселку можна побачити й уночі, але тоді вона буде менш яскрава, тому що місячне світло менш інтенсивне, ніж сонячне, а за слабкої освітленості знижується чутливість наших очей.
За початковими літерами російської приказки «Каждый охотник желает знать где сидит фазан» або української "Часто Ослик Жадав З’їсти Груду Солодких Фруктів" ми запам'ятовуємо назви й послідовність кольорів такого незвичайного й гарного явища природи, як веселка. Прийнято вважати, що веселка складається із семи основних кольорів: червоного, помаранчевого, жовтого, зеленого, блакитного, синього й фіолетового.
Людство пов'язує веселку з безліччю повір'їв і легенд. У давньогрецькій міфології, наприклад, веселка - це дорога, якою ходила посланниця між світом богів і світом людей Іріда. У давніх слов’ян уважалося, що веселка п’є з озер, рік і морів воду, що потім проливається на землю дощем. Вона також фігурує в багатьох народних прикметах пов'язаних із прогнозом погоди. Наприклад, веселка висока і крута передвіщає гарну погоду, а низька й полога – погану.
Чим більші краплі води, тим яскравіший і насиченіший колір веселки. Двоє людей, що стоять поруч, не можуть побачити абсолютно однакову веселку, тому що розмір і щільність крапель у різних місцях не однакові. Поступово кількість і розмір крапельок зменшується; вони або випаровуються або падають на землю, - і веселка втрачає свою яскравість, а потому і зовсім зникає.
Звичайно, веселку можна побачити не лише після або під час дощу: вона утворюється біля водоспадів, фонтанів, на тлі кожної, зокрема й, штучно створеної завіси води.
Веселку можна побачити й уночі, але тоді вона буде менш яскрава, тому що місячне світло менш інтенсивне, ніж сонячне, а за слабкої освітленості знижується чутливість наших очей.
За початковими літерами російської приказки «Каждый охотник желает знать где сидит фазан» або української "Часто Ослик Жадав З’їсти Груду Солодких Фруктів" ми запам'ятовуємо назви й послідовність кольорів такого незвичайного й гарного явища природи, як веселка. Прийнято вважати, що веселка складається із семи основних кольорів: червоного, помаранчевого, жовтого, зеленого, блакитного, синього й фіолетового.
Людство пов'язує веселку з безліччю повір'їв і легенд. У давньогрецькій міфології, наприклад, веселка - це дорога, якою ходила посланниця між світом богів і світом людей Іріда. У давніх слов’ян уважалося, що веселка п’є з озер, рік і морів воду, що потім проливається на землю дощем. Вона також фігурує в багатьох народних прикметах пов'язаних із прогнозом погоди. Наприклад, веселка висока і крута передвіщає гарну погоду, а низька й полога – погану.
Вправа «Веселкові вислови»
Запам’ятати послідовність і розташування
кольорів веселки дуже просто. Для цього існує чимало цікавих фраз, розучивши
які, можна завжди перевірити, чи всі барви райдуги на місці. Наприклад:
- Чому Пінгвіни Живуть Зимою Без Своїх Фантазій
- Чапля Осінь Жде Завзято, Буде Сани Фарбувати
- Чарівна Пташка Життя Звеселяє, Бо Співає Файно
- Чарівна Оленка Живе у Заростях Біля Старого Фонтану
- Чудове Прекрасне Життя Завжди Буде Сонячним Файним
- Чарівниця Осінь Жар-птаху Закликає Бабин Сад Фарбувати
- Частіше Посміхайтеся, Жартуйте – Зробіть Безхмарною Свою Фортуну!
- Часто Охоче Жабка Зелена Сидить в Болоті на Фермі
Я досліджую світ (28.04.2020)
Розгадайте ребус. Відповідь запишіть у зошит та виконайте звуко-буквений аналіз.
Відгадайте загадки. Спишіть одну на вибір у зошит.
Дощ
пройшов, через ставок
Перекинувся
місток.
Кольорів у
ньому сім,
Він
подобається всім!
🌈🌈🌈
Понад
річкою місток
Виріс із
семи стрічок.
Та по ньому
не піду –
Ще у воду
упаду.
🌈🌈🌈
Усіх биків
зазвичай злить,
Їхать далі
не велить,
Із кавуна
він аж тече,
Щоки
брехунам пече.
🌈🌈🌈
Колір цей –
в волошках в полі,
У дощу на
парасолі,
Він в очах
у немовляти,
У криниці
біля хати,
У річках,
що ген течуть,
У
хмаринках, що пливуть.
Капотить,
белькоче, квітне…
Що за колір
то?
🌈🌈🌈
Колір цей
усім знайомий!
Він у
соняха в короні,
Він у сонця
в промінцях,
Згодом
видний у синцях,
Він в
скарбах в великій скрині,
У ромашках
всередині,
На доріжках
із піску
І у бджолах
на бузку,
Він в меду
і у вершках,
У зерні, що
є в мішках.
Здогадались
вже?
Промовте!
Що за колір
то є?
🌈🌈🌈
Я досліджую світ (29.04.2020)
Мовленнєва активність:
Анаграми