неділю, 26 квітня 2020 р.

Завдання для дистанційного навчання у період з 27 квітня по 30 квітня

👍   Тисни на посилання, щоб знайти завдання з математики та української мови:

👉 https://olhakorobenko67.blogspot.com/p/blog-page_19.html

👉https://olhakorobenko67.blogspot.com/p/21-24-21.html

 

Тема тижня:

Стіна слів





 
Проблемні запитання:
  • Як з’являється веселка?
  • Які кольори є у веселці?
  • Що спільного між словами “веселка” та “весело”?
Завдання:
1.    Навчити спостерігати явища природи та аналізувати результати спостережень.
2.    Формувати первинні уявлення про світло і колір.
3.    Допомогти створити просту модель веселки.
4.    Розвивати мислення, мовлення, уяву, увагу, пам’ять, творчі здібності.
5.    Навчати висловлювати свою думку, уважно слухати співрозмовника, взаємодіяти з однокласниками/однокласницями.
Очікувані результати:
  • умови виникнення веселки;
  • послідовність розташування кольорів веселки;
  • створювати модель веселки;
  • виконувати досліди та практичні роботи, пов’язані з райдугою;
  • використовувати прийоми запам’ятовування кольорів веселки;
  • краще розуміти зміст текстів про природу;
  • уважно слухати одне одного в умовах безпосереднього спілкування.
  Я досліджую світ (27.04.2020)
Розгляньте картинку. Дайте відповідь на запитання.
 




      Прочитайте текст. Спробуйте його переказати.

 Як з'являється веселка?
    Після дощу, поки маленькі краплі води ще втримуються потоками повітря, промені сонця проходять крізь них, переломлюються, відбиваються й повертаються до нас під кутом 42 градуси. Коли сонячні промені проходять крізь краплі, то світло розкладається на кольори спектра від червоного до фіолетового.
    Чим більші краплі води, тим яскравіший і насиченіший колір веселки. Двоє людей, що стоять поруч, не можуть побачити абсолютно однакову веселку, тому що розмір і щільність крапель у різних місцях не однакові. Поступово кількість і розмір крапельок зменшується; вони або випаровуються або падають на землю, - і веселка втрачає свою яскравість, а потому і зовсім зникає.
     Звичайно, веселку можна побачити не лише після або під час дощу: вона утворюється  біля водоспадів, фонтанів, на тлі кожної, зокрема й, штучно створеної завіси води.
     Веселку  можна побачити й уночі, але тоді вона буде менш яскрава, тому що місячне світло менш інтенсивне, ніж сонячне, а за слабкої освітленості знижується чутливість  наших очей.
   За початковими літерами російської приказки «Каждый охотник желает знать где сидит фазан» або української  "Часто Ослик Жадав З’їсти Груду Солодких Фруктів"  ми запам'ятовуємо назви й послідовність кольорів такого незвичайного й гарного явища природи, як веселка. Прийнято вважати, що веселка складається із семи основних кольорів: червоного, помаранчевого, жовтого, зеленого, блакитного, синього й фіолетового.
  Людство пов'язує веселку з безліччю повір'їв і легенд. У давньогрецькій міфології, наприклад, веселка - це дорога, якою ходила посланниця між світом богів і світом людей Іріда. У давніх слов’ян уважалося,  що веселка п’є з озер, рік і морів воду, що потім проливається на землю дощем. Вона також фігурує в багатьох  народних прикметах пов'язаних із прогнозом погоди. Наприклад, веселка висока і крута передвіщає гарну погоду,  а низька й полога – погану.

Вправа «Веселкові вислови»
Запам’ятати послідовність і розташування кольорів веселки дуже просто. Для цього існує чимало цікавих фраз, розучивши які, можна завжди перевірити, чи всі барви райдуги на місці. Наприклад:
  • Чому Пінгвіни Живуть Зимою Без Своїх Фантазій
  • Чапля Осінь Жде Завзято, Буде Сани Фарбувати
  • Чарівна Пташка Життя Звеселяє, Бо Співає Файно
  • Чарівна Оленка Живе у Заростях Біля Старого Фонтану
  • Чудове Прекрасне Життя Завжди Буде Сонячним Файним
  • Чарівниця Осінь Жар-птаху Закликає Бабин Сад Фарбувати
  • Частіше Посміхайтеся, Жартуйте – Зробіть Безхмарною Свою Фортуну!
  • Часто Охоче Жабка Зелена Сидить в Болоті на Фермі

Я досліджую світ (28.04.2020)



     Розгадайте ребус. Відповідь запишіть у зошит та виконайте звуко-буквений аналіз.

     Відгадайте загадки. Спишіть одну на вибір у зошит.

Дощ пройшов, через ставок
Перекинувся місток.
Кольорів у ньому сім,
Він подобається всім!

🌈🌈🌈

Понад річкою місток
Виріс із семи стрічок.
Та по ньому не піду –
Ще у воду упаду.

🌈🌈🌈

Усіх биків зазвичай злить,
Їхать далі не велить,
Із кавуна він аж тече,
Щоки брехунам пече.

🌈🌈🌈

Колір цей – в волошках в полі,
У дощу на парасолі,
Він в очах у немовляти,
У криниці біля хати,
У річках, що ген течуть,
У хмаринках, що пливуть.
Капотить, белькоче, квітне…
Що за колір то?

🌈🌈🌈

Колір цей усім знайомий!
Він у соняха в короні,
Він у сонця в промінцях,
Згодом видний у синцях,
Він в скарбах в великій скрині,
У ромашках всередині,
На доріжках із піску
І у бджолах на бузку,
Він в меду і у вершках,
У зерні, що є в мішках.
Здогадались вже?
Промовте!
Що за колір то є?

🌈🌈🌈

 Я досліджую світ (29.04.2020)

Мовленнєва активність:


Анаграми

 
 

     
Приклад до 1 завдання: 
41+4=45


 Я досліджую світ (30.04.2020)

 


 Прочитайте текст. Оберіть три слова і виконайте звуко-буквений аналіз.

    Прослухайте позитивну анімовану пісеньку про веселку.



Рефлексія: