Математика

    
Завдання для дистанційного навчання у період з 25 травня по 29 травня
26.05.2020 
Виконайте завдання: 
27.05.2020 
Виконайте завдання:
 28.05.2020
Виконайте завдання: 
 


Розв'яжіть задачі:
 



Завдання для дистанційного навчання у період з 18 травня по 22 травня
19.05.2020
   Розв'яжіть приклади. Дізнайтеся, який вид транспорту заховався.
 
Розв'яжіть задачу і запишіть її у зошит.
  
20.05.2020

 
Виконайте завдання у зошит:

21.05.2020

Перевірте свої досягнення:

Код доступу 215059
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
 Знайдіть суму всіх вагонів:
 


Завдання для дистанційного навчання у період з 12 травня по 15 травня

12.05.2020

Повторіть склад чисел:


Перевір себе:

Код доступу 817023
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
13.05.2020

Повторіть розрядні одиниці:


 
Розв'яжіть приклади усно:
  
14.05.2020
Виконайте завдання:
 


Рефлексія: 

 
Завдання для дистанційного навчання у період з 04 травня по 08 травня

05.05.2020

   Повторіть одиниці вимірювання часу:

 Виконайте обчислення усно:

 

Перевірте себе:

 
Код доступу 419686
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
06.05.2020

   Пригадайте задачі на знаходження суми. Вони розв’язуються за допомогою дії додавання!


      А сьогодні ми пригадаємо задачі на знаходження невідомого доданку.
1. Скільки всього лампочок? Скільки лампочок біля коробки? Де решта лампочок?


Щоб знайти невідомий доданок, треба від суми відняти відомий доданок.
10 - 4 = 6(л.)
Відповідь: 6 лампочок у коробці.



Розгляньте схеми задач на знаходження невідомого доданку (першого і другого). Такі задачі ми розв’язуємо за допомогою дії віднімання : від суми віднімаємо відомий доданок!


 
Письмове завдання:
Придумайте дві задачі:
 1) на знаходження першого невідомого доданку, 
 2) на знаходження другого невідомого доданку. У зошит запишіть коротку умову, розв’язок і відповідь.

07.05.2020

   Назвіть всі геометричні фігури на малюнку. Скільки всього чотирикутників? Скільки всього кругів?

Прочитайте задачі. Знайдіть помилки у розв'язанні:


Перевірте себе:

Код доступу 615350
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua



Завдання для дистанційного навчання у період з 27 квітня по 30 квітня
28.04.2020

    Уважно прочитайте та пригадайте правила побудови відрізків.

Завдання:
Накресли відрізок АВ довжиною 10 см. Підпиши.
Накресли відрізок CD довжиною 100 мм. Підпиши.
Накресли відрізок KN довжиною 1 дм. Підпиши.
Який висновок можна зробити?



Запишіть у зошит:
2дм = ... см
5дм= ....см
10 дм = ... см
1 см = ... мм
8см = ... мм
10см = ... мм

 

Приклади:

Код доступу 594865

Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua


29.04.2020
Розгляньте таблицю чисел першої сотні.

 


 1. Вставте пропущені числа. Виконайте завдання усно.
 

1) Скільки всього чисел у сотні?

2) Скільки всього десятків у числі 100?

3) Назви найменше і найбільше число першої сотні.

4) Назви числа, які стоять між 35 і 42; між 78 та 83.

5) Яке число є трицифровим?

6) Які числа мають 3 десятки?

 


2. Назви кількість десятків і кількість одиниць у кожному числі.


3.Виконайте завдання письмово.

 

30.04.2020

   Пригадайте дадавання та віднімання через десяток. Виконайте дії усно.

 
Повторення задач:

Код доступу 300152

Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua


              Завдання для дистанційного навчання   з 21 квітня по 24 квітня

21.04.2020

Сьогодні працюємо з задачами на збільшення/зменшення числа на кілька одиниць.

Прочитайте задачі:

1) Білочка купила 9 горішків, а цукерок — на 3 менше. Скільки цукерок купила білочка?


Довідничок:

«На 3 менше» означає «стільки ж, але без трьох». Це задача на зменшення числа на декілька одиниць.

2) Зайчик купив 3 капустини, а морквин — на 6 більше. Скільки морквин купив зайчик?
Довідничок:

«На 6 більше» означає «стільки ж і ще 6». Це задача на збільшення числа на кілька одиниць.

      Розгляньте, як потрібно записувати коротку умову, розв’язок та відповідь

Вивчи правило:
Щоб збільшити число на кілька одиниць, потрібно додати. Щоб зменшити число на кілька одиниць, потрібно відняти.



За зразком скласти і записати у зошит дві задачі: 
1)на збільшення числа на кілька одиниць та 

2)на зменшення числа на кілька одиниць. Коротку умову записуй правильно, відповідно до норм оформлення робіт! Стрілку кресли олівцем під лінійку!

 

22.04.2020

Виконайте завдання: 
                1. Запишіть  у зошит скільки десятків і скільки                                  одиниць у числах:
               56, 89, 63, 71, 50, 83, 44, 15.  
              Наприклад:  48 = 4 дес. 8 од.
                2. Розкладіть числа на суму розрядних доданків і                            запишіть у  зошит: 16, 63, 52, 17, 93, 43.
        Наприклад: 74 = 70 + 4
3. Знайдіть суму чисел і запишіть у зошит:
      9+3;  6+8;  9+7;  8+5; 7+7; 4+8.

23.04.2020

 

Розв'яжіть задачі усно: 






Запиши у зошит в 2 стовпчики.  
Пригадайте: 1см=10мм, 1дм=10см=100мм.
1см 5мм=...мм 
5см 8мм=...мм 
9см 8мм=...мм
3см 7мм=...мм
45см=...дм...см
84см=...дм...см
49см=...дм...см 
1дм 3см=...см 
4дм 8см=...см 
8дм 5см=...см 
6дм 9см=...см
  67мм=...см...мм 
  73мм=...см...мм
  81мм=...см...мм

Завдання для дистанційного навчання у період

з 13 квітня по 17 квітня

 

14.04.2020

 

Повторення додавання з переходом через 10

Повторіть правила:
1.  Якщо додаємо 2 одноцифрових числа і в результаті отримуємо двоцифрове, таке додавання є  з переходом через десяток.
2.  Правило додавання:
    друге число розкладаємо на 2 доданки, щоб:
1)         доповнити перше число до 10;
2)         потім додати решту (з другого доданка).
Наприклад: 7+8=7+3+5=10+5=15
 Виконайте письмово:  

 Розгляньте купюри. Запишіть розв'язання і відповідь задачі у зошит.




15.04.2020


Назвіть часла 5, 6, 7, 8, 9, 10 десятка:


Запишіть  розрядні доданки таких чисел:
Наприклад: 38=30+8

        34, 78, 62.       97, 86, 39,        45, 58, 49.

Розв’яжіть приклади усно:
 27-1,  56-30,  98-60,  78-50,  44-20,  66-40
89-70,  86-50,  57-20.

     Розгляньте малюнок. Запишіть розв'язання і відповіді задач у зошит.

 



16.04.2020


                           Віднімання чисел частинами

 Послухайте пояснення:
 
Розв'яжи приклади усно, подаючи від'ємник у вигляді суми зручних доданків.
12 - 5 = 12 - 2 - 3= 7                15 - 6 =
13 - 7 = 13 -3 - 4 =                   14 -8 =
16 - 9 =                                     11- 9 =
       Розв'яжіть, тоді ви дізнаєтеся, яку крашанку отримали діти:



Завдання для дистанційного навчання у період

 з 6 квітня по 10 квітня


07.04.2020

       Алгоритм віднімання в межах 100 виду 
74-40= 74-40=(70+4)-40=(70-40)+4=30+4=34
                                         Попрацюй усно
 65-30=          42-20=        72-60=
 56-40=          87-60=        65-30=
98-50=          99-70=        59-20=

                     Попрацюй письмово
  55-30=           88-40=         57-30=
  66-20=           99-60=         29-10=           
  33-20=            78-20=        46-30=
  
                       Задача
Оксана посадила 11 цибулин тюльпанів, о Олег 5 цибулин тюльпанів.
На скільки цибулин тюльпанів менше посадив Олег, ніж Оксана? 
Розв’язання
11-5=6(циб.)
Відповідь: на 6 цибулин тюльпанів менше посадив Олег, ніж Оксана.

Склади задачу за зразком про кущі малини і смородини. Запиши в зошит.


Розгдянь малюнок. Дай кожній дитині ім'я. Визнач і запиши у зошит, скільки грошей у кожної дитини.


08.04.2020

1.Повтори правило


                   Найменша геометрична фігура - це точка.

Відрізок має початок і кінець.

Промінь має початок і не має кінця.

     Лінія не має ні початку, ні кінця.

               Лінії поділяють на прямі, криві, ламані,             горизонтальні, вертикальні, похилі, .

  

2. Накресли усі ці геометричні фігури у зошит.

3. Згадай:  1см=10мм,  1дм=10см, 1м=100см

4. Накресли відрізки довжиною: 

3см,  8см,  1дм,  1дм2мм,  1дм 1мм.

5. Встав числа замість крапок:

1 см=...мм          2 дм=...см          1 дм 4 см=...см

4 см=...мм          7 дм=...см           2 дм 8 см=...см

6 см=...мм          8 дм=...см           37 см=...дм...см






Виконай тестове завдання:



Код доступу 634614

Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Математика

09.04.2020


Додавання з переходом через 10


1.  Якщо додаємо 2 одноцифрових числа і в результаті отримуємо двоцифрове, таке додавання є  з переходом через десяток.

2.  Правило додавання:

    друге число розкладаємо

на 2 доданки, щоб:

1)         доповнити перше число до 10;

2)         потім додати решту (з другого доданка).

Наприклад: 7+8=7+3+5=10+5=15

    Подивись тепер відеопрезинтацію.




      Потренуйся додавати спочатку усно:

6+9  7+7  8+5  9+4  8+6  5+7  4+ 8  3+8  6+7  7+4  7+8  3+9  2+9  4+8  4+9  5+6

      Запиши у зошит, розкладаючи другий доданок на 2 частини (усно) і розв’яжи:

9+5  9+6  9+8  9+4  9+2  9+7  9+3  9+9  6+6

8+3  8+9  8+4  8+8  8+5  8+6  8+7  7+4  7+9  7+5  7+8  7+6  7+7  6+5  6+9  6+6  6+7  6+8  5+6  5+9  5+7  4+7 

Перевір себе: 

Код доступу 259651

Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання

join.naurok.ua                    

                      Надіюся, що Ви справитеся!

Завдання для дистанційного навчання у період

 з 30 березня по 3 квітня

1)Пригадайте правило:



2)Прочитайте правило та повторіть його.                
      Розряд - це місце (позиція) цифри у записі числа.   Розряди відраховують справа наліво. На першому місці справа -  це розряд        одиниць.    На другому місці  -  це розряд десятків.
Виконайте завдання.  

           Наприклад:  26 = 2 дес. 6 од. 
                1. Запишіть  у зошит скільки десятків і скільки                                  одиниць у числах:
               45,  89,  96,  54,  48, 74,  67. 
                2. Розкладіть числа на суму розрядних доданків і                            запишіть у  зошит: 22,  46,  47,  19,  73,  28,  76.
 Наприклад: 64 = 60 + 4
3. Знайдіть суму чисел і запишіть у зошит:
      24 +3;  65 +3;  32 +7;  76 +2.
Міркуйте так: 
 35 + 3 = (30 + 5) + 3 = 30 + (5 +3) = 30 + 8 =38
4. Знайдіть різницю чисел і запишіть у зошит:
      37 – 6;  78 – 5;  66 – 4;  98 – 7.
3)Пригадайте назви геометричних фігур.

Геометричні фігури - Підручник Математика 1 клас - В. Г. Бевз ...


Цікаві математичні завдання для розвитку та закріплення математичних навичок 

Посилання дійсні до 5 квітня 20:00

  • Числа 21-100

Код доступу 735217
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
  • Цікаві тести

Код доступу 293643
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
  •  Додавання двоцифрових чисел

Код доступу 878631
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Цікаві та корисні посилання:

 https://www.youtube.com/watch?v=vemyKGPdSnE&t=101s

https://video.novashkola.ua/1-klas/matematika-1-klas/



Повторення складу чисел


 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар