Завдання для дистанційного навчання у період з 25 травня по 29 травня
26.05.2020
Виконайте завдання:
27.05.2020
Виконайте завдання:
28.05.2020
Виконайте завдання:
Завдання для дистанційного навчання у період з 18 травня по 22 травня
19.05.2020
Розв'яжіть приклади. Дізнайтеся, який вид транспорту заховався.
Розв'яжіть задачу і запишіть її у зошит.
20.05.2020
Виконайте завдання у зошит:
21.05.2020
Перевірте свої досягнення:
Знайдіть суму всіх вагонів:
Завдання для дистанційного навчання у період з 12 травня по 15 травня
12.05.2020
Повторіть склад чисел:
Перевір себе:
13.05.2020
Повторіть розрядні одиниці:
Розв'яжіть приклади усно:
14.05.2020
Виконайте завдання:
Рефлексія:
Завдання для дистанційного навчання у період з 04 травня по 08 травня
05.05.2020
Повторіть одиниці вимірювання часу:
Виконайте обчислення усно:
Перевірте себе:
Код доступу 419686
06.05.2020
Пригадайте задачі на
знаходження суми. Вони розв’язуються за допомогою дії додавання!
А сьогодні ми пригадаємо задачі на знаходження невідомого доданку.
1. Скільки всього лампочок?
Скільки лампочок біля коробки? Де решта лампочок?
Щоб знайти невідомий
доданок, треба від суми відняти відомий доданок.
10 - 4 = 6(л.)
Відповідь: 6 лампочок у
коробці.
Розгляньте схеми задач на знаходження невідомого доданку (першого і другого). Такі задачі ми розв’язуємо за допомогою дії віднімання : від суми віднімаємо відомий доданок!
Письмове завдання:
Придумайте дві задачі:
1) на знаходження
першого невідомого доданку,
2) на знаходження
другого невідомого доданку. У зошит запишіть коротку умову, розв’язок і
відповідь.
07.05.2020
Назвіть всі геометричні фігури на малюнку. Скільки
всього чотирикутників? Скільки всього кругів?
Прочитайте задачі. Знайдіть помилки у розв'язанні:
Перевірте себе:
Код доступу 615350
Завдання для дистанційного навчання у період з 27 квітня по 30 квітня
28.04.2020
Уважно прочитайте та пригадайте правила побудови відрізків.
Завдання:
Накресли
відрізок АВ довжиною 10 см. Підпиши.
Накресли
відрізок CD довжиною 100 мм. Підпиши.
Накресли
відрізок KN довжиною 1 дм. Підпиши.
Який висновок
можна зробити?
Запишіть у
зошит:
2дм = ... см
5дм= ....см
10 дм = ...
см
1 см = ...
мм
8см = ... мм
10см = ...
мм
Приклади:
29.04.2020
Розгляньте таблицю чисел першої сотні.
1. Вставте пропущені числа. Виконайте завдання усно.
1) Скільки всього чисел у сотні?
2) Скільки всього десятків у числі 100?
3) Назви найменше і найбільше число першої сотні.
4) Назви числа, які стоять між 35 і 42; між 78 та 83.
5) Яке число є трицифровим?
6) Які числа мають 3 десятки?
2. Назви кількість десятків і кількість одиниць у кожному числі.
3.Виконайте завдання письмово.
30.04.2020
Пригадайте дадавання та віднімання через десяток. Виконайте дії усно.
Повторення задач:
Код доступу 300152
Завдання для дистанційного навчання з 21 квітня по 24 квітня
21.04.2020
Сьогодні працюємо з задачами на збільшення/зменшення числа на кілька одиниць.
Прочитайте задачі:
1) Білочка купила 9 горішків, а цукерок — на 3 менше. Скільки цукерок купила білочка?
Довідничок:
«На 3 менше» означає «стільки ж, але без трьох». Це задача на зменшення числа на декілька одиниць.
2) Зайчик купив 3 капустини, а морквин — на 6 більше. Скільки морквин купив зайчик?
Довідничок:
«На 6 більше» означає «стільки ж і ще 6». Це задача на збільшення числа на кілька одиниць.
Прочитайте задачі:
Довідничок:
«На 3 менше» означає «стільки ж, але без трьох». Це задача на зменшення числа на декілька одиниць.
2) Зайчик купив 3 капустини, а морквин — на 6 більше. Скільки морквин купив зайчик?
2) Зайчик купив 3 капустини, а морквин — на 6 більше. Скільки морквин купив зайчик?
Довідничок:
«На 6 більше» означає «стільки ж і ще 6». Це задача на збільшення числа на кілька одиниць.
Розгляньте, як потрібно записувати коротку умову, розв’язок та відповідь
Вивчи правило:
Щоб збільшити число на кілька одиниць, потрібно додати. Щоб зменшити число на кілька одиниць, потрібно відняти.
За зразком скласти і записати у зошит дві задачі:
1)на збільшення числа на кілька одиниць та
2)на зменшення числа на
кілька одиниць. Коротку умову записуй правильно, відповідно до норм
оформлення робіт! Стрілку кресли олівцем під лінійку!
22.04.2020
Виконайте
завдання:
1. Запишіть у зошит скільки десятків і скільки одиниць у числах:
56, 89, 63, 71, 50, 83, 44, 15.
Наприклад: 48 = 4 дес. 8 од.
2. Розкладіть числа на суму розрядних доданків і запишіть у зошит: 16, 63, 52, 17, 93, 43.
2. Розкладіть числа на суму розрядних доданків і запишіть у зошит: 16, 63, 52, 17, 93, 43.
Наприклад: 74 = 70 + 4
3. Знайдіть суму чисел і запишіть у
зошит:
9+3; 6+8; 9+7; 8+5; 7+7; 4+8.
23.04.2020
Розв'яжіть задачі усно:
Запиши у зошит в 2 стовпчики.
Пригадайте: 1см=10мм, 1дм=10см=100мм.
1см 5мм=...мм
5см 8мм=...мм
9см 8мм=...мм
3см 7мм=...мм
45см=...дм...см
84см=...дм...см
49см=...дм...см
1дм 3см=...см
4дм 8см=...см
8дм 5см=...см
6дм 9см=...см
67мм=...см...мм
73мм=...см...мм
81мм=...см...мм
Завдання для дистанційного навчання у період
з 13 квітня по 17 квітня
14.04.2020
Повторення додавання з переходом через 10
Повторіть правила:
1. Якщо додаємо
2 одноцифрових числа і в результаті отримуємо двоцифрове, таке додавання
є з переходом через десяток.
2. Правило додавання:
друге число розкладаємо на 2 доданки, щоб:
1) доповнити перше число до 10;
2) потім додати решту (з другого
доданка).
Наприклад: 7+8=7+3+5=10+5=15
Виконайте письмово:
Розгляньте купюри. Запишіть розв'язання і відповідь задачі у зошит.
15.04.2020
Назвіть часла 5, 6, 7, 8, 9, 10 десятка:
Запишіть розрядні доданки таких чисел:
Наприклад: 38=30+8
34,
78, 62. 97, 86, 39,
45, 58, 49.
Розв’яжіть приклади усно:
27-1, 56-30, 98-60, 78-50, 44-20,
66-40
89-70, 86-50, 57-20.
Розгляньте малюнок. Запишіть розв'язання і відповіді задач у зошит.
16.04.2020
Віднімання чисел частинами
Послухайте пояснення:
Розв'яжи приклади усно, подаючи від'ємник у вигляді суми зручних доданків.
12 - 5 = 12 - 2 - 3= 7 15 - 6 =13 - 7 = 13 -3 - 4 = 14 -8 =
16 - 9 = 11- 9 =
Розв'яжіть, тоді ви дізнаєтеся, яку крашанку отримали діти:
Завдання для дистанційного навчання у період
з 6 квітня по 10 квітня
07.04.2020
Алгоритм
віднімання в межах 100 виду
74-40= 74-40=(70+4)-40=(70-40)+4=30+4=34
Попрацюй усно
65-30=
42-20=
72-60=
56-40=
87-60=
65-30=
98-50=
99-70=
59-20=
Попрацюй письмово
55-30=
88-40= 57-30=
66-20=
99-60=
29-10=
33-20=
78-20= 46-30=
Задача
Оксана посадила
11 цибулин тюльпанів, о Олег 5 цибулин тюльпанів.
На скільки
цибулин тюльпанів менше посадив Олег, ніж Оксана?
Розв’язання
11-5=6(циб.)
Відповідь: на 6
цибулин тюльпанів менше посадив Олег, ніж Оксана.
Склади задачу за
зразком про кущі малини і смородини. Запиши в зошит.
Розгдянь малюнок. Дай кожній дитині ім'я. Визнач і запиши у зошит, скільки грошей у кожної дитини.
Найменша
геометрична фігура - це точка.
Відрізок має початок і кінець.
Промінь має початок і не має кінця.
Лінія
не має ні
початку, ні кінця.
Лінії
поділяють на прямі,
криві, ламані, горизонтальні, вертикальні, похилі, .
2. Накресли
усі ці геометричні фігури у зошит.
3.
Згадай: 1см=10мм, 1дм=10см, 1м=100см
4. Накресли
відрізки довжиною:
3см,
8см, 1дм, 1дм2мм, 1дм 1мм.
5. Встав
числа замість крапок:
1
см=...мм 2 дм=...см 1 дм 4 см=...см
4
см=...мм 7 дм=...см 2 дм 8 см=...см
6
см=...мм 8 дм=...см 37 см=...дм...см
Виконай тестове завдання:
Код доступу 634614
Математика
09.04.2020
Додавання з переходом через 10
1. Якщо додаємо 2 одноцифрових числа і в результаті отримуємо двоцифрове, таке додавання є з переходом через десяток.
2. Правило додавання:
друге число розкладаємо
на 2 доданки, щоб:
1) доповнити перше число до 10;
2) потім додати решту (з другого доданка).
Наприклад: 7+8=7+3+5=10+5=15
Подивись тепер відеопрезинтацію.
Потренуйся додавати спочатку усно:
6+9 7+7 8+5 9+4 8+6 5+7 4+ 8 3+8 6+7 7+4 7+8 3+9 2+9 4+8 4+9 5+6
Запиши у зошит, розкладаючи другий доданок на 2 частини (усно) і розв’яжи:
9+5 9+6 9+8 9+4 9+2 9+7 9+3 9+9 6+6
8+3 8+9 8+4 8+8 8+5 8+6 8+7 7+4 7+9 7+5 7+8 7+6 7+7 6+5 6+9 6+6 6+7 6+8 5+6 5+9 5+7 4+7
Перевір себе:
Код доступу 259651
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
Надіюся, що Ви справитеся!
Додавання з переходом через 10
1. Якщо додаємо 2 одноцифрових числа і в результаті отримуємо двоцифрове, таке додавання є з переходом через десяток.
2. Правило додавання:
друге число розкладаємо
на 2 доданки, щоб:
1) доповнити перше число до 10;
2) потім додати решту (з другого доданка).
Наприклад: 7+8=7+3+5=10+5=15
Подивись тепер відеопрезинтацію.
Потренуйся додавати спочатку усно:
6+9 7+7 8+5 9+4 8+6 5+7 4+ 8 3+8 6+7 7+4 7+8 3+9 2+9 4+8 4+9 5+6
Запиши у зошит, розкладаючи другий доданок на 2 частини (усно) і розв’яжи:
9+5 9+6 9+8 9+4 9+2 9+7 9+3 9+9 6+6
8+3 8+9 8+4 8+8 8+5 8+6 8+7 7+4 7+9 7+5 7+8 7+6 7+7 6+5 6+9 6+6 6+7 6+8 5+6 5+9 5+7 4+7
Перевір себе:
Код доступу 259651
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
відкривши посилання
Надіюся, що Ви справитеся!
Завдання для дистанційного навчання у період
з 30 березня по 3 квітня
1)Пригадайте правило:
2)Прочитайте
правило та повторіть його.
Розряд - це місце (позиція) цифри у записі числа. Розряди
відраховують справа наліво. На першому місці справа - це розряд одиниць. На другому місці - це
розряд десятків.
Виконайте
завдання.
Наприклад: 26 = 2 дес. 6 од.
Наприклад: 26 = 2 дес. 6 од.
1. Запишіть у зошит скільки десятків і скільки одиниць у числах:
45, 89,
96, 54, 48, 74,
67.
2. Розкладіть числа на суму розрядних доданків і запишіть у зошит: 22, 46, 47, 19, 73, 28, 76.
2. Розкладіть числа на суму розрядних доданків і запишіть у зошит: 22, 46, 47, 19, 73, 28, 76.
Наприклад: 64 = 60 + 4
3. Знайдіть суму чисел і запишіть у
зошит:
24 +3; 65 +3;
32 +7; 76 +2.
Міркуйте так:
35 + 3 = (30 + 5) + 3 = 30 + (5 +3) = 30 + 8 =38
Міркуйте так:
35 + 3 = (30 + 5) + 3 = 30 + (5 +3) = 30 + 8 =38
4. Знайдіть різницю чисел і
запишіть у зошит:
37 – 6; 78 – 5;
66 – 4; 98 – 7.
3)Пригадайте
назви геометричних фігур.
Цікаві математичні завдання для розвитку та закріплення математичних навичок
Посилання дійсні до 5 квітня 20:00
Числа 21-100
Код доступу 735217
Цікаві тести
Код доступу 293643
Додавання двоцифрових чисел
Код доступу 878631
Немає коментарів:
Дописати коментар