Завдання для дистанційного навчання у період з 12 травня по 15 травня
👍 Тисни на посилання, щоб знайти завдання з математики та української мови:
👉 https://olhakorobenko67.blogspot.com/p/blog-page_19.html
Тема тижня:
Стіна слів
Проблемні запитання:
- Українці — хто ми?
- Що закодовано в українській вишиванці?
- Що ти розкажеш про Україну друзям з Європи?
Завдання :
1.
Виховувати учнів громадянами
України, які дотримуватимуться європейських цінностей.
2.
Формувати усвідомлення власної ролі
в житті суспільства, розширювати знання учнів про Європейський Союз.
3.
Закріпити знання дітей
про Україну; продовжити ознайомлювати їх з вишиванням
як одним із видів українського декоративно-прикладного мистецтва,
орнаментами вишиванок, елементами українського національного одягу.
4.
Продовжити вчити дітей бачити
самобутність та оригінальність українського національного вбрання,
прикрашати одяг готовими елементами української вишивки; сприяти розвитку
інтересу до завдань художньо-естетичного характеру.
5.
Виховувати громадянські
й патріотичні почуття: любов до Батьківщини, гордість за свій
народ, повагу та шанобливе ставлення до традицій українського народу.
6.
Навчати слухати співрозмовника.
7.
Навчати взаємодії в парах
та групах.
8.
Сприяти розвитку спостережливості,
мислення, уяви, пам’яті, активності.
9.
Розвивати кмітливість, фантазію.
Очікувані результати:
знатимуть:
- що Україна – європейська країна;
- назви деяких країн Європи;
- деякі символи української вишиванки та їх значення;
умітимуть:
- пояснювати, кого називають українцями;
- складати власний орнамент для української вишиванки;
- взаємодіяти в парах і групах для досягнення навчальної мети.
Я досліджую світ (12.05.2020)
Національний одяг українців
Запитання для обговорення:
• З чого складається жіночий традиційний одяг? А чоловічий?
• Чим вони відрізняються?
• А що є для них спільним?
• Які кольори переважають у національному одязі українців?
• Чому традиційний одяг можна назвати видом народного мистецтва?
Підсумок: «Національний одяг є справжнім мистецтвом. Кожен куточок країни або навіть окремі села додавали щось своє у його оздоблення».
Розгляньте картинку. Дайте відповіді на питання.
Перегляньте мультфільм: "Моя Україна"
Я досліджую світ (13.05.2020)
Гра "Шифрувальник"
Перегляньте мультфільм: "Книги-мандрівки. Україна"
Я досліджую світ (14.05.2020)
Перегляньте мультфільм: "Книги-мандрівки. Україна"
Мультфільм: "Асканія-Нова"
Я досліджую світ (15.05.2020)
Виготовте власний герб. З цим завданням вам допоможуть впоратися батьки та рідні.
Рефлексія: